OK Lliga

El Liceo venç el Noia i té tots els números per acabar segon la fase regular (4-2)

El Depor­tivo Liceo va der­ro­tar per 4-2 el Noia Frei­xe­net amb dos gols del seu exju­ga­dor Arnau Xaus en la repe­tició de la semi­fi­nal de l’OK Lliga del curs pas­sat i aca­rona la segona plaça al final de la fase regu­lar amb 7 punts de marge sobre el Reus Vir­gi­nias a qua­tre jor­na­des del final. Els del Baix Camp van per­dre dis­sabte per 6-5 a la pista del Vol­tregà. El con­junt oso­nenc, però, con­ti­nua en zona de play-out amb 21 punts, a 3 del Recam Làser Cal­des i el Senergy Reno­va­bles Sant Just. L’altre con­junt en zona de play-out és el Llei­da­net Alpi­cat (18 punts). En zona de des­cens directe hi ha el Vic, cuer amb 12 punts i el Digit­tec­nic Vila­franca, penúltim amb 16.

Tant l’Igua­lada Rigat com el Pons Lleida, els dos equips que dis­sabte vinent s’enfron­ta­ran a Les Comes en la semi­fi­nal de l’Europe Cup, van gua­nyar curi­o­sa­ment per 5-2 els seus res­pec­tius par­tits abans de la cita euro­pea. L’Igua­lada, cinquè amb 34 punts, va der­ro­tar l’Alpi­cat, men­tre que el Lleida, sisè també amb 34, es va des­fer del Cal­des. El Barça, que ja te garan­tida la pri­mera plaça de la fase regu­lar, rep avui el Par­lem Cala­fell, quart, en el par­tit que tanca la jor­nada (20.30 h).

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)