Internacional

Alejandro Domínguez, segon de Paüls.

El nou seleccionador espanyol Quim Paüls va presentar els seus col·laboradors en l'organigrama tècnic de la Federació Espanyola de Patinatge. Alejandro Domínguez serà el seu segon en l'equip absolut i ho compaginarà amb la feina d'entrenador del Reus Deportiu. El responsable de la selecció espanyola sub-20 serà Guillem Pérez, que havia estat el segon de Paüls quan ell portava aquesta categoria, i Ivan Sanz serà el responsable de l'equip sub-17. Alberto Mazón continuarà dirigint la selecció espanyola femenina absoluta. El seu segon, Sergio Iglesias, també s'encarregarà a partir d'ara de l'equip femení sub-17. EL 9

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció