Internacional

L'Igualada venç per la mínima el Trissino (3-2)

Hoquei sobre patins. El Reus goleja el Remscheid (0-13) en els vuitens de la CERS

El Monbus Igualada i el Reus Deportiu van guanyar els seus partits en l'anada dels vuitens de final de la CERS, però afrontaran la tornada de manera molt diferent. Els igualadins van vèncer el Trissino italià per un mínim 3-2 i hauran de lluitar molt per passar. Pla i Baliu van avançar el seu equip però al descans s'hi va arribar amb un 2-2. Un gol de Baliu a un minut del final va donar el triomf. Els reusencs van golejar el Remscheid alemany (0-13) i ja són en els quarts, ja que la tornada serà un tràmit. Salvat va marcar quatre gols, Coy tres i Costa, Selva i Ollé dos cadascú.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció