Hoquei sobre herba

Hoquei herba

divisió d'honor

Tal com ho van deixar

Hoquei sobre herba. La divisió d'honor femenina ha començat amb els tres millors classificats de l'any passat guanyant amb solvència. L'Egara va superar el Polo en un dels dos duels catalans

La divisió d'honor feme­nina pro­met ser més igua­lada que la tem­po­rada pas­sada. Els equips han fet un pas enda­vant en experiència i han man­tin­gut, a grans trets, els blocs del curs 2015/16. Tot indica que el San Pablo Val­de­luz, el Club de Campo i el Junior hau­ran d'arro­man­gar-se per repe­tir els resul­tats del curs pas­sat, en què van encapçalar la lliga. Tot i això, però, la divisió d'honor feme­nina ha començat tal com va aca­bar.

El Junior, que ha per­dut dues de les seves juga­do­res més des­ta­ca­des –Cris­tina Gui­nea i Jen­ni­fer Plass–, va començar el curs atro­pe­llant l'aca­bat d'ascen­dir Atlètic Ter­rassa. Un hat-trick de Mari­ona Ser­ra­hima, un doblet de Berta Que­ralt i un gol de Car­lota Petc­hamé van sen­ten­ciar el con­junt ter­ras­senc, que enguany ha recu­pe­rat l'esta­tus després de mili­tar una tem­po­rada en la cate­go­ria de plata de l'hoquei sobre herba espa­nyol. Geor­gina Tarrés va fer el gol de l'Atlètic a Can Salas. També van arra­sar els dos altres grans can­di­dats al títol: el Club de Campo, que va vèncer 0-5 el Pozu­elo, i el San Pablo Val­de­luz, que va gua­nyar el Ter­rassa (1-3) a domi­cili. “Seguim sent un equip molt jove, però hem adqui­rit un any d'experiència. Ens hem reforçat bé i crec que podem plan­tar cara a qual­se­vol equip de la lliga”, con­si­dera el tècnic del con­junt ter­ras­senc, Fer­ran Díaz, que creu que les seves juga­do­res, jun­ta­ment amb els reforços, faran un pas enda­vant en aquesta lliga. El gol de Laura Bru­guera, però, va ser insu­fi­ci­ent.

A l'Edu­ardo Dualde de Bar­ce­lona, el nou Polo de Fabri­zio Demarchi va notar en excés el nom­bre de bai­xes i va caure a casa con­tra l'Egara d'Andrew Wil­son, que s'estre­nava a la ban­queta. Nona López-Llau­der i Mari­ona Fitó van fer els gols d'un Egara que es vol colar entre els grans de la divisió d'honor feme­nina.

Junior
ALTES (Estefania Piris, Pauline Brugts, Helena Cambra, Anna Serrahima, Laia Vidosa, Laura Bosch, Clara Rodríguez, Marta Lamoglia i Andrea Alonso) BAIXES (Cristina Guinea i Jennifer Plass)
Egara
ALTES (Mariona Fitó, Lídia Bosch, Karina Domingo, Queralt Colet i Miriam Gibert) BAIXES (Ivet Imbers, Fay Keijer, Maria Tost i Anna Comerma)
Polo
ALTES (Melanie Garcia, Florencia Calvete, Gosti Dandrilli, Fiona Baumberguer i Irene Madurga) BAIXES (Elena Closa, Marta Ortiz, Iana Voruixilo i Cata Barguñó)
CD Terrassa
ALTES (Clara Escorihuela, Anastasia Olave i Eulàlia Masip)
Atlètic Terrassa
ALTES (Paulina Carrizo, Romina Lozzia, June Van Mil, Marina Folch, Queralt Figueras, Nina Cortès, Mariona Ycart, Clara Badia, Clàudia Parera i Anna Barba) BAIXES (Cristina Castellà, Anna de Paz, Mariona Beltran, Carlota Freiza, Martina Peranni i Clara Vancells)
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)