Rugbi

La Santboiana es juga l'accés a la final de copa

Rugbi. L'equip de Lewis Williams disputa avui (12 h) les semifinals a partit únic contra l'Ordizia amb l'avantatge de jugar l'enfrontament a casa

La Sant­bo­iana bus­carà avui un lloc per a la final de la copa de rugbi en el par­tit únic de semi­fi­nals que jugarà al seu camp con­tra l'Ordi­zia (12 h). L'equip entre­nat per Lewis Willi­ams no dis­puta una final de la copa des del 2007, edició en què va per­dre con­tra el Sal­va­dor (29-16), i no en gua­nya cap des del 2000, edició en què també va jugar la final con­tra el Sal­va­dor (36-15).

La segu­re­tat de la Sant­bo­iana a casa, on ha per­dut un sol par­tit aquesta tem­po­rada, con­tra el VRAC, hau­ria de ser la garan­tia que impulsi l'equip degà del rugbi català fins a la final. Amb tot, el seu rival d'avui el va gua­nyar en l'únic pre­ce­dent entre els dos equips aquesta tem­po­rada –es va impo­sar 36-20 en el par­tit de la pri­mera volta–. Això sí, els dos par­tits de la tem­po­rada pas­sada van aca­bar amb victòria de la Sant­bo­iana.

Els dos equips van tenir un accés prou còmode a les semi­fi­nals, mal­grat que s'enfron­ta­ven amb dos equips clas­si­fi­cats per sobre seu en la lliga. La Sant­bo­iana es va impo­sar en els quarts de final, també dis­pu­tats a par­tit únic, con­tra el Cis­ne­ros (24-7) i l'Ordi­zia, ven­ce­dor de la copa el 2012 i el 2013, va vèncer l'Inde­pen­di­ente (20-6).

L'altre enfron­ta­ment de semi­fi­nals també es jugarà avui i enfron­tarà l'Alco­ben­das con­tra el vigent campió de copa, el Sal­va­dor (12.30 h).

LA DADA

11
títols
en 19 finals ha aconseguit la Santboiana en la copa, palmarès només superat pel Barça.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)