Rugbi

Títol estatal dels cadets

Rugbi. La selecció catalana sub-18 va guanyar en la final de l'autonòmic a Madrid per 48-24 i va revalidar el títol. L'equip infantil de Catalunya va perdre la final i va ser el subcampió

La selecció cata­lana cadet, la sub-18, va gua­nyar el títol en el cam­pi­o­nat d'Espa­nya autonòmic en impo­sar-se en la final que es va dis­pu­tar a València. El com­bi­nat català va der­ro­tar a Madrid per 48-24 i va reva­li­dar el títol que ja es va empor­tar l'any pas­sat. El XV de la ginesta, amb Tomàs Gar­cia i Jordi Moli­nero com a selec­ci­o­na­dors, va jugar una final molt dis­pu­tada con­tra el con­junt madri­leny, i va acon­se­guir set assa­jos, cinc trans­for­ma­ci­ons i un cop de càstig. L'equip infan­til de Cata­lu­nya, la selecció sub-16, va per­dre la final de l'esta­tal con­tra Madrid (22-12), i es va haver de con­for­mar amb el sub­cam­pi­o­nat. Els infan­tils no van poder reva­li­dar el títol tot i mos­trar un joc intens i dinàmic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)