Voleibol

VOLEIBOL

El CVB Barça tanca la superlliga femenina.

El CVB Barça va finalitzar la segona fase de la superlliga femenina perdent per 3-0 a la pista del Naturhouse Ciudad de Logroño. El conjunt barceloní no va poder oposar gaire resistència contra un equip que amb aquest triomf va aconseguir matemàticament la seva classificació per a la final de la lliga. El Logroño disputarà la final contra el Fígaro Peluqueros Haris de Tenerife.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció