Voleibol

Voleibol

Pòquer d’equips en l’elit

Voleibol. El Barça i el SPiSP, en la Superlliga masculina, i el CVB Barça i el DSV Sant Cugat, en la femenina, inicien el curs demà. El derbi català femení s’escenifica tot just en l’arrencada

El volei­bol català d’elit es posa en marxa demà amb dos equips mas­cu­lins en la Super­lliga i dos de feme­nins, la millor situ­ació en molts anys i que reflec­teix la feina de plan­ter, tant del Barça i el Sant Pere i Sant Pau de Tar­ra­gona en homes, com del CVB Barça i el Sant Cugat en dones. La dar­rera vegada que havien coin­ci­dit dos equips mas­cu­lins i dos feme­nins a dalt de tot va ser el curs 1999/2000. La gran nove­tat és el retorn del SPiSP, un històric que va estar tretze tem­po­ra­des en l’elit, entre el 1996 i el 2011, i que ha vis­cut un procés de recon­versió econòmica. Els tar­ra­go­nins, que debu­ten demà a casa con­tra el Medi­ter­ra­neo de Cas­telló (20 h), han fet una aposta per la joven­tut i man­te­nen el bloc de l’ascens. L’objec­tiu és tro­bar el finançament per sufra­gar les des­pe­ses del curs i acon­se­guir la per­manència espor­tiva. El Barça, que demà visita l’Illa Grau de Cas­telló (17 h), viurà la seva segona tem­po­rada en l’elit d’aquesta etapa amb un bloc con­so­li­dat i fit­xat­ges prou interes­sants, com el del cen­tral inter­na­ci­o­nal saba­de­llenc Marc Altayó, amb els quals pretén fer un pas enda­vant. El con­junt de David Lorente va ser setè el curs pas­sat.

En noies, el CVB Barça jugarà com­pe­ti­ci­ons euro­pees i està con­so­li­dat, amb un plan­ter reco­ne­gut en l’àmbit esta­tal. L’any pas­sat va ser sisè i ha can­viat força peces. El DSV Sant Cugat viu la segona tem­po­rada seguida en l’elit amb l’objec­tiu de la per­manència. L’equip es va man­te­nir (novè) i manté el bloc. El pavelló de Vall­do­reix viurà demà el derbi català femení tot just en la pri­mera jor­nada (16.30 h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)