Hoquei sobre herba

ESPORTS

La selecció triomfa en el torneig de Reis del Polo

Hoquei herba. L’equip d’Edu Tubau va golejar el Leicester (5-0) en una jornada final en què l’equip juvenil del Polo també va alçar el títol

La selecció cata­lana va gua­nyar, con­jun­ta­ment amb el Polo, la 58a edició del tor­neig de Reis d’hoquei herba del RC Polo gràcies a la victòria que va acon­se­guir en la jor­nada final d’ahir con­tra el Lei­ces­ter anglès (5-0). L’equip, diri­git per Edu Tubau, ja havia der­ro­tat dis­sabte el Sur­bi­ton, també d’Angla­terra, per 0-3. El sis­tema de com­pe­tició, simi­lar a la Ryder, va fer que l’equip com­partís el tri­omf amb les juga­do­res locals.

Ahir, la selecció far­cida de joves pro­me­ses dels millors equips del país va encar­ri­lar el duel en la pri­mera part amb gols d’Anna Barba, Barba Que­ralt i Cris­tina Escudé (3-0). En la segona, es va man­te­nir el domini en el joc de l’equip i Maria Barba i Laura Bru­guera van com­ple­tar la maneta d’una selecció que té poques opor­tu­ni­tats de jugar durant la tem­po­rada.

El Polo, per la seva banda, va aca­bar el tor­neig amb un tri­omf con­tra el Lei­ces­ter (0-5) i una der­rota con­tra el Sur­bi­ton (3-2).

Campió juve­nil

El RC Polo sí que va poder alçar el seu tro­feu en la cate­go­ria juve­nil mas­cu­lina després de der­ro­tar en la final d’ahir al matí el Rep­ton School per 3-1. El par­tit pel vuitè lloc, en què el Barça jugava con­tra el Cal­day Grange, es va sus­pen­dre per culpa de la forta pluja que va caure a pri­mera hora del matí a Bar­ce­lona.

Tot i la der­rota en la final juve­nil mas­cu­lina el Rep­ton School no va tor­nar cap a Angla­terra amb les mans bui­des, ja que va alçar el tro­feu en la cate­go­ria feme­nina gràcies a la victòria en l’últim par­tit de la lli­gueta con­tra les noies del Polo (0-2).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)