Esquí

Jocs Olímpics d'hivern

Esquí alpí

Salarich debuta la matinada que ve (02 h)

Esquí alpí. L’osonenc s’estrena en uns Jocs disputant l’eslàlom, en el qual aspira a acabar entre els vint primers classificats

Quim Sala­rich debu­tarà la mati­nada que ve (02 h) en uns Jocs amb la dis­puta de l’eslàlom d’esquí alpí. L’oso­nenc es va clas­si­fi­car per a Pye­ongc­hang en l’últim moment gràcies a una plaça a l’equip espa­nyol en l’últim moment. “Amb la moti­vació de venir a última hora als Jocs aspiro a inten­tar aca­bar entre els vint pri­mers, que seria fer una prova extra­or­dinària”, asse­gu­rava Sala­rich sobre les seves pos­si­bi­li­tats. El català ja té experiència en grans com­pe­ti­ci­ons inter­na­ci­o­nals. En el mun­dial de Vail 2015 va ser 30è en eslàlom i en el de Saint-Moritz va aca­bar 25è de la mateixa moda­li­tat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)