Rugbi

Doble duel entre catalans i bascos

Rugbi. La Santboiana rep al Baldiri Aleu l’Hernani, que és penúltim, mentre que el Barça jugarà al camp de l’Ampo Ordizia, un rival directe en la lluita per acabar en els llocs de ‘play-off’

La lliga de divisió d’honor es reprèn, després de l’atu­rada de Set­mana Santa, amb dos enfron­ta­ments entre equips cata­lans i els equips gui­pus­co­ans. Tots dos es dis­pu­ta­ran avui, a les 12 del mig­dia. Després de per­dre en el derbi de fa dues set­ma­nes, la UE Sant­bo­iana no pot fallar en el duel que jugarà a casa con­tra l’Her­nani. Als de Sant Boi els cal gua­nyar per asse­gu­rar la presència en el play-off, però al davant tin­dran un equip que, tot i que ha acon­se­guit només qua­tre victòries en dinou jor­na­des, neces­sita seguir sumant per elu­dir el des­cens directe.

A la mateixa hora, en directe per Tele­de­porte, el FC Bar­ce­lona jugarà al camp d’Alta­mira, con­tra l’Ampo Ordi­zia. El con­junt que diri­geix Josu Oiar­bide és cinquè, amb cinc punts més que la Sant­bo­iana i set menys que el Senor, que ocupa la quarta posició. Els bas­cos estan en una bona dinàmica però el Barça, que és setè, ho donarà tot per man­te­nir les seves aspi­ra­ci­ons d’aca­bar entre els sis pri­mers. El tècnic blau­grana, Tomy Gar­cia, no podrà comp­tar amb Roc­hedi Mira­bet, con­cen­trat amb la selecció esta­tal sub-20, ni amb Fla­vian Borel i Mic­hael Hoggs.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)