Rugbi

Ni per començar

Rugbi. El GEiEG esclafa el seu primer rival de la fase de grups per tornar a la divisió d’honor femenina, en l’únic dels tres partits que té fora de casa

UNIZAR 0 GEIEG 87

CDU UNIZAR:Agudo, Gómez, Ara, Hernández, Moreno, Aguirre, Gaudo, Sanz, Regol, Juanes, Guegues, Ruiz, Remiro, Castejon, Bascuñan –quinze–, Anguita, Marzal, Montañés, Pesini i Usón.GEiEG:Alarcón, Pérez, De Andrés, Cotspon, Fàbrega, Castellvell, González, Vélez, Magro, Félez, Mateo, Crosnier, Batchellí, Page, Ibáñez –quinze–, Aymerich, Sánchez, Guzmán, Joly, Meléndez i Montes.MARCADOR:0-5 Ibáñez (4’), 0-7 Félez (4’), 0-12 Vélez (15’), 0-14 Félez (15’), 0-19 Mateo (18’), 0-21 Félez (18’), 0-26 Batchellí (22’), 0-31 Vélez (25’), 0-36 Mateo (27’), 0-38 Félez (27’), 0-43 González (31’), 0-45 Félez (31’), 0-50 Vélez (35’), 0-55 Joly (38’), 0-60 Pérez (47’), 0-65 Meléndez (52’), 0-70 Batchellí (54’), 0-75 Page (65’), 0-80 Magro (72’), 0-82 Magro (72’) i 0-87 Magro (80’).ÀRBITRE:Andoni Susperregui.

El GEiEG no va tro­bar opo­sició en el pri­mer par­tit de la fase de grups per tor­nar a la divisió d’honor feme­nina, de la qual va bai­xar el curs pas­sat, con­tra el CDU Rugbi Sara­gossa. Era l’únic dels tres par­tits que té fora de casa en aquesta lli­gueta després de la qual els dos pri­mers d’aquest grup A –el Mura­lla RC gallec, rival gru­pista dis­sabte que ve a Girona rep aquest matí l’Única RT basc (visita Palau el dia 29 al mig­dia)– s’enfron­ta­ran als dos pri­mers del B. Serà a par­tit únic al camp del líder de grup, en les semi­fi­nals de la fase d’ascens. El ven­ce­dor de la final, a camp neu­tral, puja a la màxima cate­go­ria i, el per­de­dor, dis­puta una pro­moció amb el penúltim de la Lliga Iber­drola –l’últim ja ha bai­xat.

“Elles han començat amb molta inten­si­tat i amb molts pla­cat­ges. Anàvem entrant i hem estat jugat quasi tot el par­tit al seu camp tret d’algun moment en la segona mei­tat” va dir Coral Vila després del par­tit, en la prèvia del qual ja havia afir­mat que el campió ara­gonès no tenia prou qua­li­tat però que no el volia subes­ti­mar. Sense cir­cu­lació de pilota ni inten­si­tat en la pas­sada, el GEiEG de seguida con­tro­lava l’ova­lada i, en 20 minuts, ja domi­nava 0-21 tre­ba­llant molt en l’agru­pa­ment. “Hem dema­nat a l’equip que comencés a obrir més pilo­tes i les hem aca­bat de can­sar, física­ment elles no esta­ven acos­tu­ma­des a jugar un par­tit d’aquesta inten­si­tat” hi afe­gia Vila, que va treure les seves millors juga­do­res a l’inici i que a la segona mei­tat va fer tots els can­vis pos­si­bles per reser­var juga­do­res toca­des o que arros­se­ga­ven molèsties físiques –Pau­line Joly va fer una marca, quan tot just feia cinc minuts que era al camp–, quan el mar­ca­dor ja s’enfi­lava al 0-70 .

“Encara que ens fes­sin una marca no pas­sava res, hem seguit pres­si­o­nant” va expli­car l’entre­na­dora a gru­pista, en referència una fase del par­tit en què el GEiEG es va voler ador­nar i va haver de cri­dar a l’ordre les seves juga­do­res per tor­nar a asse­gu­rar un altre cop el joc i anar avançant sense pressa seguint el seu patró.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.