Patinatge

El podi es resisteix

Patinatge artístic. El Maçanet acaba a una passa del podi i no pot repetir el tercer lloc de l’europeu 2017

El PA Maçanet no va poder repe­tir el podi de l’any pas­sat en el cam­pi­o­nat d’Europa de grups de xou petits. L’equip sel­vatà, entre­nat per San­dra Casa­de­vall, va actuar en segon lloc i va des­ple­gar la core­o­gra­fia Rat lab, amb la qual havia aca­bat sub­campió del cam­pi­o­nat d’Espa­nya. Pro­vi­si­o­nal­ment es va posar en el pri­mer lloc de la clas­si­fi­cació, però encara que­da­ven catorze equips per sor­tir i final­ment va aca­bar en la quarta posició, a només una passa del podi. La victòria va ser per a l’equip italià del Por­to­gru­aro amb la core­o­gra­fia Finally, I won. La plata se la va endur el CP Aldea amb Tame me, core­o­gra­fia amb la qual va gua­nyar el cam­pi­o­nat d’Espa­nya. El ter­cer lloc va ser per al Roma Roller Team (Leo­nardo da Vinci). L’altre equip gironí de la com­pe­tició, l’FD Cas­sa­nenc, que par­ti­ci­pava en el seu pri­mer cam­pi­o­nat d’Europa, va aca­bar sisè amb The Fili­bus­ters sea. En la cate­go­ria juve­nil, el Reus Depor­tiu va reva­li­dar l’or amb la core­o­gra­fia Lon-Dong. El CPA Celrà va aca­bar cinquè amb Misc­hie i el Bes­canó no va poder repe­tir el bronze de l’any pas­sat i va aca­bar fora del podi amb la sisena posició amb la core­o­gra­fia Trap­ped.

Avui es dis­pu­tarà la prova reina de l’euro­peu, la com­pe­tició de grups de xou grans, amb el Girona i l’Olot com a favo­rits a l’or.

Grups juvenils
1r Reus Deportiu Catalunya
2n Mottense Itàlia
3r Royal Eagles Itàlia
5è CP Celrà Catalunya
6è CP Bescanó Catalunya
Grups petits
1r Portogruaro Itàlia
2n CP Aldea Catalunya
3r Roma Roller Team Itàlia
4t CP Maçanet Catalunya
6è FD Cassanenc Catalunya
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.