Rugbi

El GEiEG perd a casa i diu adéu a l’ascens

Rugbi. Derrota grupista 5-10 amb El Salvador, en la semifinal de la fase per tornar a la divisió d’honor

El GEiEG ha per­dut aquest mig­dia a Palau 5-10 amb El Sal­va­dor i no ha pogut fer valer el fac­tor camp en la semi­fi­nal de la fase d’ascens a la divisió d’honor, cate­go­ria de la qual va bai­xar el curs pas­sat.

Les gru­pis­tes, cam­pi­o­nes de Cata­lu­nya i pri­me­res del seu grup, no han pogut superar les cas­te­lla­nes, que dis­pu­ta­ran la final amb el Sevi­lla, líder de l’altre grup que ha superat 50-0 La Única basc, el segon del grup del GEiEG (32-7 fa una set­mana, també a Palau).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.