Golf

Velasco, or per equips

Golf. El professional barceloní va ocupar el cinquè lloc en la classificació individual i va contribuir al títol del conjunt espanyol al camp del Catllar

El bar­ce­loní Álvaro Velasco va ocu­par el cinquè lloc en la clas­si­fi­cació indi­vi­dual i va con­tri­buir en el títol per equips del trio espa­nyol, for­mat per l’andalús Mario Gali­ano, clar domi­na­dor del tor­neig, i de l’asturià Iván Can­tero, setè de la gene­ral. Velasco no va poder sal­var ahir el par del camp (74, +2) i es va allu­nyar defi­ni­ti­va­ment de les pla­ces del podi indi­vi­dual, amb un total de 288 cops (par). Gali­ano es va empor­tar el títol amb 272 cops (-16), a gran diferència de l’italià Aron Zem­mer (281, -7) i de l’eslovè Zan Luka Stirn i el francès Nicolás Valen­tin (282, -6), que van com­par­tir el ter­cer lloc i el van flan­que­jar en les pla­ces d’honor.

En la com­pe­tició per equips, Espa­nya va tota­lit­zar 560 cops (-16) –la suma de les tar­ge­tes de Gali­ano i Velasco–, seguit per Itàlia i França, amb 565 (-11) i 568 cops (-8), res­pec­ti­va­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)