Golf

Johnson i Kisner, colíders en l’obert britànic

Golf. Acumulaven una targeta de 136 cops després de la segona jornada. El castellonenc Sergio García no va superar el tall

Els nord-ame­ri­cans Zach John­son i Kevin Kis­ner van aca­bar empa­tats en el pri­mer lloc de l’obert britànic després de la segona jor­nada. John­son va fer una tar­geta de 67 cops i Kis­ner, una de 70. L’acu­mu­lat de les dues jor­na­des va ser, per a tots dos, de 136 cops, sis sota el par del camp. Dar­rere seu va fina­lit­zar un grup de tres juga­dors amb un cop més (137): l’anglès Tommy Fle­etwood, que va fer el millor recor­re­gut de la jor­nada amb 65 cops (6 sota par), i els nord-ame­ri­cans Pat Perez i Xan­der Schauf­fele.

Entre els juga­dors que no van superar el tall per al cap de set­mana hi va haver el cas­te­llo­nenc Ser­gio García, que, tot i millo­rar qua­tre cops els 75 que va fer dijous, va que­dar a un sol cop de pas­sar. També es va aco­mi­a­dar el basc Jon Rahm.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.