Voleibol

La llei del CBV Barça

Voleibol. L’equip blaugrana es va endur el derbi català a la pista del Sant Cugat (0-3) i va repetir en la Superlliga el triomf de la lliga catalana

El CVB Barça va gua­nyar per 0-3 (22-25, 22-25 i 22-25) dis­sabte el derbi femení que va ence­tar la super­lliga feme­nina a la pista del Sant Cugat. Les blau­grana ja havien der­ro­tat a domi­cili les sant­cu­ga­ten­ques en la final de la lliga cata­lana i van repe­tir victòria, molt sòlides i refer­mant els bons pre­sa­gis gene­rats en la pre­tem­po­rada.El Barça va manar gai­rebé sem­pre en el mar­ca­dor i va come­tre menys errors. La màxima ano­ta­dora del con­junt blau­grana va ser l’opo­sada Rocío Gomez (14), que tor­nava a la lliga després de jugar a Bèlgica, seguida de Sílvia Araco, Raquel Brun i Mabel Caro amb 7 punts cadas­cuna. Per part del Sant Cugat, Sara Julian va fer 14 punts i Aina Ber­bel en va ano­tar 12.

En la Super­lliga mas­cu­lina, el Barça, per la seva banda, va per­dre a la pista del Palma per 3-0 (25-20, 25-17 i 25-17).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.