Patinatge

Pau Garcia excel·leix i revalida el títol mundial júnior

Patinatge.

El pati­na­dor de Parets de Vallès Pau Gar­cia (Reus Depor­tiu) ha reva­li­dat amb bri­llan­tor el títol mun­dial júnior que ja havia con­que­rit l’any pas­sat a França amb només dis­set anys. Pri­mer en el disc curt, Gar­cia ha con­fir­mat en el llarg el seu domini abas­se­ga­dor amb una actu­ació que ha fre­gat la per­fecció, tant per la seva expressió artística com per la seva tècnica en el salts en el marc d’una core­o­gra­fia molt vis­tosa i ben coor­di­nada. El pati­na­dor del Vidre­renc Ivan Pérez, segon en el disc curt, per la seva banda, ha com­ple­tat la festa cata­lana al club Sant jordi amb la meda­lla de bronze inter­pre­tant amb molt se rigor tècnic i sen­ti­ment la música dels Mise­ra­bles,

En el disc llarg femení la reu­senca Lídia Pujol (Reus Depor­tiu) ha estat cin­quena amb 88,06 punts en el disc llarg, tot i que no ha com­pe­tit amb el grup de les millors. La pati­na­dora cata­lana ha aca­bat la com­pe­tició setena pena­lit­zada pel dotzè lloc que va obte­nir en el disc curt.

La jor­nada va ser prolífica quant a meda­lles pel que fa als espor­tis­tes de casa nos­tra. Nil Llop, per exem­ple, ha gua­nyat la meda­lla de bronze en els 200 m con­tra­re­llotge de la cate­go­ria júnior. El català va fer un temps de 17.995 i va acon­se­guir la ter­cera plaça del podi. El títol se l’ha empor­tar el colombià Salom Aguirre amb un temps de 17.887. L’ara­go­nesa Nerea Langa va gua­nyar l’or en els 200 m con­tra­re­llotge feme­nins amb 19.070.

La bar­ce­lo­nina Mar Bar­rera s’ha pen­jat l’or en la final d’street amb 172,67 punts dis­pu­tada en el Palau Sant Jordi. Bar­rera ha plan­xat els seus trucs amb habi­li­tat i ha com­ple­tat una gran actu­ació. El segon lloc ha sigut per la bar­ce­lo­nina de només 10 anys Dani­ela Terol –la més jove–, que ha acu­mu­lat 169,33 punts. Terol va gua­nyar l’Ima­gin Extreme al fòrum l’any pas­sat.

El pati­na­dor de Cas­tell­de­fels Òscar Rodríguez ha afe­git avui un bronze en la cursa down­hill ska­te­bo­ard de la moda­li­tat de des­cens, a l’or que havia gua­nyat dis­sabte en la con­tra­re­llotge. Rodríguez com­pleta una gran actu­ació en els World Roller Games Bar­ce­lona 2019 i es con­ver­teix en el pri­mer espor­tista català que es penja dues meda­lles en la com­pe­tició.

En la intensa i inter­mi­na­ble jor­nada de dis­sabte, el cam­bri­lenc d’ori­gen uru­guaià Luis Bar­rios es va pen­jar la meda­lla de bronze en la final de la moda­li­tat de street amb 79,30 punts. L’altre català, Erik Avila, de Mon­tornès del Vallès, va aca­bar sisè amb 56,33 punts. El mata­roní Àlex Pérez ha gua­nyat avui el bronze en pati­net en la moda­li­tat de park júnior.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)