Patinatge

Segon lloc per als nois i tercer per a les noies

Roller derby. La selecció espanyola masculina perd la final contra els Estats Units (42-37) i la femenina guanya l’Índia (106-14)

Les dues selec­ci­ons esta­tals de roller derby van pujar al podi en l’última jor­nada de la com­pe­tició, la mas­cu­lina va gua­nyar la meda­lla de plata i la feme­nina, la de bronze. El con­junt mas­culí va per­dre la final con­tra els Estats Units per un ajus­tat 42-37 després d’un par­tit molt ajus­tat en què van anar al davant en el mar­ca­dor durant molts minuts. Espa­nya, amb el català Jordi Lino, va ano­tar el pri­mer punt i va arri­bar al des­cans amb un 15-18 a favor. En la segona mei­tat va arri­bar a tenir nou punts de marge (15-24), però els nord-ame­ri­cans es van avançar quan fal­ta­ven divuit minuts per aca­bar (30-29). Una gran reacció de l’equip esta­tal (30-37) va pre­ce­dir una jugada dels Estats Units a qua­tre minuts del final en què van acon­se­guir deu punts de cop i van cap­gi­rar el par­tit defi­ni­ti­va­ment per aca­bar gua­nyant per 42-37.

El com­bi­nat esta­tal femení amb set cata­la­nes, Maria Majó, Marina Majó, Mari­ona Car­mona, Mònica Piosa, Noemí Dul­sat, Sofia González i Iolanda Font, va gua­nyar la meda­lla de bronze al der­ro­tar en el par­tit pel ter­cer i quart lloc l’Índia per un clar 106-14, en un enfron­ta­ment amb poca història. El títol va ser per als Estats Units, que va der­ro­tar Austràlia per 224-70.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.