Esports de muntanya

Avilés, favorita a Andorra

Curses de muntanya. La copa del món es reprèn amb l’Skyrace Comapedrosa sense Oriol Cardona, el líder de la general

Les World Series de cur­ses de mun­ta­nya tenen avui una de les seves tra­di­ci­o­nals cites de cada tem­po­rada amb l’Sky­race Coma­pe­drosa, a Andorra. Sense Oriol Car­dona, líder de la gene­ral mas­cu­lina, les mira­des se cen­tra­ran en la cate­go­ria feme­nina, en què Sheila Avilés no només aspira a la victòria, sinó a situar-se al cap­da­vant de la gene­ral, en una prova amb 21 quilòmetres i 2.235 m de des­ni­vell. Els par­ti­ci­pants arri­ba­ran fins al pic més alt d’Andorra, a 2.942 m. Entre els favo­rits per llui­tar per les pri­me­res pla­ces també hi ha el cas­sa­nenc Marc Pin­sach.

La selecció cata­lana ofi­cial també dis­pu­tarà la com­pe­tició amb Gerard Españó, David Pra­des, Albert Pujol i Jordi Alís –tots qua­tre, Top 20 el 2018– com a mem­bres des­ta­cats de l’equip mas­culí i amb Clàudia Sabata com a líder de l’equip femení.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.