Esports de muntanya

L'Agència Catalana de Turisme i Ferrocarrils de la Generalitat sumen esforços per a la promoció de la marca Pirineus

El programa Pirineus posa en valor tota la diversitat de l’oferta turística dels Pirineus de Catalunya

La marca Pirineus pren força. L'Agència Catalana de Turisme i Ferrocarrils de la Generalitat han signat un nou conveni, amb el qual el grup FGC s’alinea amb l’estratègia del programa Pirineus i farà promoció de tot el territori i els seus recursos turístics des d’una visió transversal. Formen part del programa Pirineus l’Agència Catalana de Turisme, l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA), els Patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona i el Conselh Generau d’Aran.

La notícia completa a aquí

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció