Golf

Arnaus i Cabrera lideren l’obert d’Espanya a Madrid

Golf. Un “boogey” en l’últim forat impedeix al moianès acabar la jornada amb avantatge

El gol­fista moianès Adri Arnaus (-11) va aca­bar la segona jor­nada de l’obert d’Espa­nya com a líder al cos­tat del juga­dor de Las Pal­mas Rafa Cabrera, després de com­ple­tar el recor­re­gut del Club de Campo de Madrid amb cinc cops sota el par del camp. Un boo­gey en l’últim forat va impe­dir al català, de 24 anys, afron­tar la jor­nada d’avui amb algun cop d’avan­tatge res­pecte als seus prin­ci­pals rivals.

Arnaus, que debuta aquest any en el cir­cuit euro­peu, va repe­tir en el forat 14 l’eagle que havia fet en la jor­nada inau­gu­ral. Després d’enca­de­nar tres forats sota el par (4, 5 i 6) el jove gol­fista es va veure al cap­da­vant de la clas­si­fi­cació, però el seu com­pany de par­tida, Cabrera, tam­poc va aflui­xar en cap moment. En tot cas, Arnaus arriba al cap de set­mana en la millor situ­ació pos­si­ble per llui­tar pel seu pri­mer títol al cir­cuit, tot i que la igual­tat és màxima. Samuel del Val, després d’una bona reacció en els últims forats, va aca­bar ter­cer a només dos cops dels líders.

“La veri­tat és que he gau­dit molt i he resis­tit juga­dors als quals admiro i que con­si­dero bons amics”, va dir Arnaus en aca­bar la jor­nada.

El basc Jon Rham, gran favo­rit per a la victòria, no s’ha lluït, però demà sor­tirà amb les pos­si­bi­li­tats de victòria intac­tes gràcies a qua­tre bir­dies en la segona mei­tat del recor­re­gut, que el situen com a quart clas­si­fi­cat, a només dos cops d’Arnaus i Cabrera.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)