Rugbi

Austràlia venç Geòrgia (27-8) sota la pluja

Austràlia va tancar la fase de grups del mundial guanyant amb dificultats Geòrgia per 27-8, al descans 10-3. La dura defensa dels georgians va impedir als australians aconseguir més avantatge. El partit es va jugar sota una forta pluja, l’avançada del tifó Hagibis, que arribarà avui al Japó. Dos dels tres partits que s’havien de jugar avui s’han suspès i els quatre de demà estan pendents del temps.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció