Tennis taula

El CER l’Escala és segon en l’estatal per equips

Tennis de taula. Els empordanesos fan un gran campionat però, perden la final de la copa masculina contra el favorit, el Priego, per 3-0

El CER l’Escala ha finalitzat en la segona posició de l’estatal per equips al perdre la final contra el favorit, el Cajasur Priego, per 3-0. Els empordanesos han fet un gran campionat però en el partit pel títol de la copa masculina han sigut superats. Chih Wei Yeh ha perdut per un ajustat 2-3 contra Carlos Machado i després Iker González i Norbert Tauler han sigut derrotats per 0-3 per Diogo Carvalho i Daniel Kosiba respectivament.

El conjunt empordanès va acabar ahir primer del seu grup després de derrotar 3-0 el Leka Enea i el Móstoles i per 3-1 al Linares, i es va classificar per la semifinal. Aquest matí s’ha enfrontat a l’Arteal gallec i l’ha derrotat per 3-1 i ha passat a la lluita pel títol. En l’altra semifinal el Cajasur Priego ha derrotat per 3-0 a l’Asisa Borges Vall.

En la categoria femenina el Girbau Vic ha perdut en la semifinal contra l’UCAM Cartagena per 3-0, mentre que el Tramuntana Figueres va arribar fins als quarts de final i va ser derrotat pel Leka Enea basc per 3-0. El títol de la copa femenina l’ha guanyat l’UCAM Cartagena que ha superat en la final a l’Alacant per 3-0.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció