Esquí

ESQUÍ ALPÍ

Segona victòria de Suter.

La suïssa Corinne Suter va aconseguir la seva segona victòria en la copa del món en imposar-se en el supergegant de Garmisch Partenkirchen. Sobre una pista gelada, Suter va fer un temps d’1:19.46 i va superar l’austríaca Nicole Schmidhofer per 43 centèsimes. La suïssa lidera aquesta modalitat de la copa del món.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció