Més esport

Dèlia Valentí, ambaixadora

Patinatge artístic. La capitana del CPA Girona és la primera de les quatre representants públiques per a la vuitena edició de la Jornada de l’Esport Femení, que es farà el 8 de març

L’orga­nit­zació de la Jor­nada de l’Esport Femení, la vui­tena edició de la qual es farà el 8 de març a Girona, té aquest any qua­tre ambai­xa­do­res i el pri­mer nom que ha trans­cen­dit és el de Dèlia Valentí, la capi­tana del CPA Girona. N’hi ha tres més, que tenen en comú que són de les comar­ques giro­ni­nes i que tenen pro­jecció cap a l’esport d’elit o ja hi com­pe­tei­xen.

Valentí, de 24 anys i de Cassà de la Selva, forma part de l’equip de grups de xou del CPA Girona. Campió del món el 2019 en el marc dels World Roller Games de Bar­ce­lona al Palau Sant Jordi, la for­mació giro­nina va com­ple­tar un any per­fecte després de gua­nyar el ter­ri­to­rial gironí –el CPA Olot feia setze anys que el gua­nyava–, el cam­pi­o­nat de Cata­lu­nya, l’esta­tal i l’euro­peu.

Valentí patina des dels qua­tre anys i des del 2010 ho fa en els grups de xou. El 2015 va debu­tar en l’àmbit inter­na­ci­o­nal amb el Girona amb el bronze mun­dial. La cas­sa­nenca també fa pro­moció del pati­natge i ha par­ti­ci­pat en con­ferències com ara L’esport i els seus valors, del Ser­vei Muni­ci­pal d’Esports de l’Ajun­ta­ment de Girona.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)