Hoquei sobre herba

Les lligues estatals es suspenen provisionalment

Hoquei herba. La federació espanyola estava intentant refer el calendari, però ha decidit ajornar-ho tot. La federació internacional amplia l’ajornament de la Pro League 2020

La fede­ració espa­nyola ha deci­dit sus­pen­dre pro­vi­si­o­nal­ment les lli­gues esta­tals davant l’alerta sanitària pel coro­na­vi­rus i l’incer­tesa del temps que pot durar. La set­mana pas­sada ja va deci­dir que no es juga­ria en les pro­pe­res set­ma­nes i mirar de refer els calen­da­ris, i ara ha suspès totes les jor­na­des.

La fede­ració inter­na­ci­o­nal ha deci­dit ampliar l’ajor­na­ment de la Pro Lea­gue 2020 que dis­pu­ten les selec­ci­ons esta­tals, i que ser­veix a l’espa­nyola per pre­pa­rar els Jocs Olímpics. En prin­cipi havia ajor­nat la dis­puta dels pro­pers par­tits fins el 15 d’abril i ara ho ha allar­gat un mes més, fins el 17 de maig.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)