Tennis taula

Cinquena del món sub-21

Tennis de taula. Sofia-Xuan Zhang puja cinc llocs i arriba a la seva millor posició de sempre. Galia Dvorak se situa la 78a en la llista absoluta

La giro­nina Sofia-Xuan Zhang s’ha situat en la cin­quena posició del rànquing mun­dial sub-21 després que la fede­ració inter­na­ci­o­nal (ITTF) ha fet publi­ques les llis­tes del mes d’abril. La juga­dora del Gir­bau Vic ha pujat cinc posi­ci­ons res­pecte al rànquing del mes pas­sat després de ser fina­lista en la cate­go­ria sub-21 del tor­neig d’Oman, que es va jugar a prin­ci­pis del mes de març. Aquesta cin­quena plaça, amb 5.790 punts, és la millor que ha tin­gut mai Sofia-Xuan Zhang i supera la novena del mes de gener d’aquest any.

En la cate­go­ria abso­luta la mata­ro­nina Galia Dvo­rak ha pujat quinze posi­ci­ons i és la 78a juga­dora mun­dial, amb 3.900 punts. S’ha acos­tat molt al seu millor resul­tat de sem­pre, que havia estat el lloc 72è en el febrer del 2010. En aquesta cate­go­ria abso­luta Sofia-Xuan Zhang ocupa el lloc 125è amb 3.040 punts i ha millo­rat qua­tre pla­ces. La seva millor posició havia estat la 97a, l’abril del 2019. En la cate­go­ria sub-21 mas­cu­lina l’igua­ladí Joan Masip ocupa el lloc 29è del rànquing mun­dial amb 3.210 punts. Ha per­dut sis posi­ci­ons des de la dar­rera llista. El seu millor lloc va ser el 22è en el mes de febrer d’aquest any.

Els rànquings mun­dial de l’ITTF que­da­ran con­ge­lats després de la publi­cació de les llis­tes d’aquest mes d’abril fins que es repren­guin les com­pe­ti­ci­ons.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.