Voleibol

La catalana fa mans i mànigues

Voleibol. La federació es proposa acabar al setembre les competicions suspeses sempre que la situació sanitària no ho desaconselli i elaborarà un pla durant la segona quinzena de maig

La Fede­ració Cata­lana de Volei­bol encara no ha dic­tat la can­cel·lació de les seves com­pe­ti­ci­ons i té la volun­tat d’explo­rar, “amb totes les garan­ties sanitàries, amb prudència i segu­re­tat jurídica”, la pos­si­bi­li­tat d’acaba-les per resol­dre les clas­si­fi­ca­ci­ons de manera espor­tiva. La idea sobre la qual tre­ba­lla és dis­pu­tar el final de les com­pe­ti­ci­ons o els play-off a prin­ci­pis de setem­bre. En cas que no es pogues­sin repren­dre, la reso­lució es deci­di­ria en l’assem­blea gene­ral de la FCVB a finals de juny. No està pre­vist que es jugui al mes de juliol. Durant la segona quin­zena de maig se cele­brarà la comissió de com­pe­ti­ci­ons per tre­ba­llar en les pos­si­bles solu­ci­ons en les dife­rents cate­go­ries, ascen­sos, des­cen­sos i clas­si­fi­ca­ci­ons finals. Quant al vòlei platja, la volun­tat és man­te­nir el cam­pi­o­nat de Cata­lu­nya de vòlei platja Vichy Cata­lan.

En el pla econòmic, l’orga­nisme que pre­si­deix Mari­bel Zamora pre­sen­tarà un pres­su­post amb una ampli­ació de la bossa d’ajuda a clubs de 40.000 euros, pas­sant d’uns 90.000 el 2019 als 130.000 del 2020, per soli­da­rit­zar-se amb la situ­ació. La fede­ració també tracta de mini­mit­zar l’impacte econòmic de la crisi i explica que va pre­sen­tar un ERTO de 16 tre­ba­lla­dors. De la mateixa manera, ha deter­mi­nat que els paga­ments pen­dents per part dels clubs així com la falta de cobra­ment de les sub­ven­ci­ons pro­vi­nents de la secre­ta­ria gene­ral de l’Esport (20% de la de 2019, i la tota­li­tat de 2020) s’han hagut de subs­ti­tuir amb la tra­mi­tació de préstecs ICO.  En aquest sen­tit, Gerard Figue­ras diu que la SGE es com­pro­met a pagar abans del juliol el 80% de la sub­venció del 2020.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)