Més esport

Nova junta directiva per al Salt Gimnàstic Club

Gimnàstica artística. L’encapçala Sílvia Flaquer i està formada per nou persones

El Salt Gimnàstic Club estrena junta directiva amb nou persones al capdavant de l’entitat, de més de 40 anys d’història. La formen nou persones, està encapçalada per Sílvia Flaquer i malgrat el relleu es fa en un moment d’incertesa l’objectiu és mantenir el club entre els millors de totes les categories, femenines i masculines.

Laia Faixó, Sílvia Felipe, Bea Alonso, Estel Masmiquel, Toni Mora, Marta Quirós, Laia Serras i Vero Viñas completen l’equip directiu.

Laura Bechdejú i Marina González ja han renovat la seva beca de la RFEG al CAR de Madrid i Dietmar Reinhardt i Pau Jiménez al CAR de Sant Cugat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció