Waterpolo

Els clubs acorden no aturar les lligues de waterpolo

Els clubs de water­polo de la divisió d’honor mas­cu­lina i la feme­nina han acor­dat en una votació ajus­tada seguir amb els res­pec­tius cam­pi­o­nats i no ajor­nar-los. La causa de la reunió amb la fede­ració espa­nyola de natació era la pos­si­ble atu­rada atesa la situ­ació que viuen els clubs cata­lans, que són majo­ria tant en homes com en dones i que tenen els clubs tan­cats durant quinze dies a causa de les mesu­res decre­ta­des per la Gene­ra­li­tat per evi­tar l’expansió de la Covid-19. Tot ple­gat, dei­xava en sus­pens la con­tinuïtat de les lli­gues de divisió d’honor de water­polo, si més no els pròxims caps de set­mana.

El cap de set­mana va pas­sar fluix perquè no hi havia jor­nada i es van recu­pe­rar un parell de par­tits pen­dents mas­cu­lins, però el cap de set­mana vinent el pro­blema s’ampli­fi­cava amb una jor­nada sen­cera. A més, avui es juga el duel Saba­dell-Echeyde la divisió d’honor mas­cu­lina i per això calia agi­lit­zar les ges­ti­ons per pren­dre una decisió.

.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.