Més esport

TRIATLÓ

Anna Godoy, novena en la copa del món.

La britànica Beth Potter va guanyar la cursa femenina de la copa del món de triatló esprint que es va disputar ahir a València i en la qual la barcelonina Anna Godoy va acabar en un brillant novè lloc. Una altra catalana, Sara Pérez, va ser catorzena. La suïssa Nicola Spirig va ser segona i l’alemanya Lisa Tertsch, tercera. El francès Vincent Luis, doble campió del món, va vèncer la cursa masculina.L’anglès Alister Brownlee va ser segon i el belga Jelle Geens, tercer.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció