Hoquei sobre herba

L’Egara supera el Club de Campo (3-2) i obté el seu divuitè títol de copa

Hoquei sobre herba.

L’Egara ha superat el Club de Campo per un ajus­tat 3-2 en la final de copa dis­pu­tada a Beteró (València) i ha pogut alçar el seu divuitè títol de la com­pe­tició.

El club rat­llat encara no s’havia situat sobre el ter­reny que ja ha rebut el pri­mer gol del con­junt madri­leny, amb un penal córner per­fec­ta­ment exe­cu­tat per José Bas­terra al minut i mig de par­tit. L’Egara s’ha anat des­per­tant. El Club de Campo ha anat endar­re­rint les seves línies i els de Ramon Sala han dis­po­sat de fins a tres penals córner a l’últim minut del pri­mer quart. La ter­cera ha estat la bona i Pau Que­mada ha res­ta­blert l’equi­li­bri. L’inici del segon quart ha estat elèctric. Pere Divorra, des del segon pal, no ha fallat a boca de canó en una cen­trada per la banda esquerra, però la reacció del Club de Campo ha estat imme­di­ata amb una bona anti­ci­pació d’Àlvaro Tello per tor­nar a igua­lar el resul­tat.

Després de la represa, l’Egara ha fet un pas enda­vant. Ha tin­gut més con­trol de bola, men­tre que el Club de Campo espe­rava sor­pren­dre el seu rival en ràpides tran­si­ci­ons. Pau Que­mada, ja en el dar­rer quart, ha fet un pri­mer avís en un altre penal córner. El premi ha arri­bat poc després amb un xut de Nani Usé, que la pròpia defensa madri­le­nya ha des­viat dins la seva por­te­ria. L’Egara, amb més rotació de ban­queta, ha arri­bat més fresc al tram final i ha sabut man­te­nir la renda per recon­que­rir una copa que no gua­nyava des del 2018.

Ter­cer lloc per a l’Atlètic Ter­rassa

En la pugna per la meda­lla de bronze, l’Atlètic Ter­rassa ha superat el Barça, per 2-4.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)