Futbol sala

S’escapa la final catalana

Futbol sala. El Barça venç el Betis i l’Industrias perd en els penals (15-14) després d’estar a set dècimes de poder lluitar pel títol de la copa del Rei

Betis 3 Barça 6

BETIS:Cidão, Chaguinha, Elías, Bocão i Emilio –inicial–, Burrito, Cornejo, Eric Pérez, Arévalo, Ivi, Blanco, Chicho, Flethes, Raúl i jaime.BARÇA:Dídac, Lozano, Adolfo, Aicardo i Ferrão –inicial–; Daniel, Marcénio, Coelho, Dyego, Esquerdinha, Joselito, Ximbinha, Matheus, Povill i Òscar.GOLS:0-1 (7’) Ximbinha. 0-2 (13’) Aicardo. 0-3 (14’) Lozano, de doble penal. 0-4 (21’) Lozano. 1-4 (27’) Emilio. 2-4 (31’) Chicho. 3-4 (34’) Burrito. 3-5 (38’) Marcenio. 3-6 (39’) Adolfo.

Jaén 4 Industrias 4

JAÉN:Gozi, Attos, Mancha, Mauricio i Brandi –inicial–; Mithyue, Antonio, Carlitos, Piqueras, José Mario, Bingyoba, Campoy, Michel i Marcao.INDUSTRIAS SANTA COLOMA:Almagro, Sepe, Khalid, Corso i Drahovsky –inicial–; Cardona, Lavado, Abdel, Llamas, Bermusell, Santos, Álvarez, Verdejo i Puerta.GOLS:0-1 (19’) Drahovsky. 1-1 (30’) Mauricio. 2-1 (33’) Carlitos, de doble penal. 2-2 (35’) Khalid. 2-3 (38’) Cardona. 3-3 (40’) Attos. Pròrroga: 4-3 (41’) Mancha. 4-4 (44’) Cardona. Penals: 15-14.

El Barça es va clas­si­fi­car per a la final de la copa del Rei al gua­nyar el Betis per 3-6 en la pri­mera semi­fi­nal, però l’Indus­trias Santa Coloma va que­dar eli­mi­nat al ser der­ro­tat en els penals con­tra el Jaén per 4-4 i 15-14 en la segona. Els colo­mencs van estar a només set dècimes d’una final cata­lana, ja que gua­nya­ven per 2-3 en l’últim segon del temps regla­men­tari i els anda­lu­sos van empa­tar.

Els blau­grana bus­ca­ran el seu setè títol en la setena final que dis­pu­ta­ran de la copa del Rei –cor­res­pon a la tem­po­rada 2019/20–, i ho faran avui (20.30 h, Esport3) con­tra el Jaén. Aquests dos equips han dis­pu­tat les dues dar­re­res finals de la com­pe­tició (2017/18 i 2018/19) i en totes dues la victòria va ser per als blau­grana.

En la pri­mera semi­fi­nal el Barça es va avançar amb un 0-4, però després va haver de patir. Xim­binha va inau­gu­rar el mar­ca­dor i Aicardo i Lozano van mar­car dos gols en un minut i mig i es va arri­bar al des­cans amb un 0-3. En els pri­mers segons de la segona part Lozano va fer el quart gol. Quan fal­ta­ven quinze minuts pel final el Betis va començar a jugar amb un atac de cinc sense por­ter i va tor­nar a entrar en el par­tit. Va mar­car tres gols (3-4) i va fer patir els blau­grana. A dos minuts de la fi Marcénio va mar­car a por­te­ria buida i quinze segons després Adolfo va fer el 3-6 defi­ni­tiu, també sense por­ter, i va sen­ten­ciar la clas­si­fi­cació per a la final.

L’Indus­trias Santa Coloma va dis­pu­tar un gran par­tit en la segona semi­fi­nal, però no va ser sufi­ci­ent per poder llui­tar pel títol. Va domi­nar la pri­mera part i es va arri­bar al des­cans amb el gol de Dra­hovsky (0-1). En la segona el Jaén va cap­gi­rar el resul­tat (2-1) i pri­mer Kha­lid i després Car­dona van tor­nar a situar els colo­mencs al davant (2-3). El Jaén va forçar la pròrroga a set dècimes de segon del final i els colo­mencs ho van notar en l’inici del temps suple­men­tari en encai­xar el 4-3 en el pri­mer minut. Car­dona va tor­nar a posar la igua­lada en el par­tit i es va arri­bar a la tanda de penals. En els cinc pri­mers cada equip en va fallar un i es van con­ti­nuar llançant fins que un fallés i l’altre no. Això no va pas­sar fins al penal 31, en què Ver­dejo no va estar encer­tat. En el següent Mancha va mar­car el 15-14 i el Jaén va pas­sar a la final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)