Ciclisme

Triomf de Jofre Cullell al Tirol, en la seva posada a punt per a la copa del món

Albstadt és la primera cita del calendari, el segon cap de setmana de maig

“És una llàstima no córrer la set­mana que ve, ens anava molt bé per seguir sumant com­pe­tició de qua­li­tat, però segui­rem tre­ba­llant dur amb l’objec­tiu de les pri­me­res copes del món al maig.” És la reflexió de Jofre Cullell (Pri­ma­flor-Mon­draker-XSauce) sobre la can­cel·lació de la cursa que havia de fer a Heu­bach (Ale­ma­nya) i que supo­sava la segona del seu bloc de pre­pa­ració per a les copes del món, en què cor­rerà en la cate­go­ria elit amb permís de la UCI per sumar els punts que li per­me­tin clas­si­fi­car-se per als Jocs. Albs­tadt és la pri­mera cita del calen­dari, el segon cap de set­mana de maig.

Cullell (1999), en l’últim any de la cate­go­ria sub-23, va gua­nyar a Hai­ming (Àustria) la cursa de la seva cate­go­ria després d’esca­par-se amb el campió d’Europa Joel Roth entre altres can­di­dats al tri­omf, a qui va anar dei­xant enrere.

“Les pri­me­res vol­tes se m’han fet dures, m’ha cos­tat perquè venia de dues o tres set­ma­nes entre­nant fort i sense com­pe­tir. He sabut patir i a poc a poc tro­bar millors sen­sa­ci­ons” explica el que pot con­ver­tir-se en el relleu de Josep Antoni Her­mida en una cita olímpica, després que el cerdà acudís als Jocs durant cinc edi­ci­ons de manera inin­ter­rom­puda, des de Syd­ney fins a Rio amb la plata a Ate­nes com a punt àlgid.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)