Handbol

El millor colofó

Handbol. El Blanc i Verd s’acomiada de plata després de vuit temporades amb triomf local

Bordils 35 Zamora 29

CLUB HANDBOL BORDILS:David Mach, Carles Pou (1), Xicu Reixach (1), Márquez (2), Palahí (14), Masó (2), Vilanova, Ferran Pou, Oliver (1), Moreno (4), Montes (2), Batlle (1), Bañeras (1), Pep Reixach (2), Ferrer (3) i Montemayor (1).BM ZAMORA RUTAS DEL VINO:Lautaro, Aravena (2), Torres, Ruiz, Sánchez (3), De la Fuente (3), Martín (6), Miguel García (1), Maide, Pérez, Guillermo García (5), Horcajada (2), González (5), Guarido, Sarasola (1) i Samudio (1).PARCIALS:2-0, 5-2, 9-5, 12-8, 14-10, 15-14; 20-16, 21-20, 26-22, 29-23, 31-26 i 35-29.ÀRBITRES:Lucas Crespo Gómez i Pedro Eiras Abalde. Dos minuts a Masó, Oliver, Moreno, Bañeras i Ferrer i a Lautaro, Aravena, Ruiz i Sánchez (2).

El Bor­dils va posar punt final a vuit tem­po­ra­des de plata al Blanc i Verd amb el ter­cer tri­omf en els últims qua­tre par­tits a casa. Els locals van jugar amb una samar­reta com­me­mo­ra­tiva dels vuit anys.

El Zamora, que va pujar a plata en la mateixa fase a Sòria el 2013 –ha jugat en dues eta­pes en l’Aso­bal des d’ales­ho­res–, es va avançar amb 0-2 a l’inici però la reacció local no es va fer espe­rar (14-10) i el domini va ser sem­pre per als bor­di­lencs, en un par­tit de clara tendència ofen­siva amb cap dels dos con­junts sense res en joc i amb Arnau Palahí (14) de cano­ner. L’afició, tal com ha pas­sat des del debut en la cate­go­ria en tots els par­tits en què hi ha hagut públic, va ova­ci­o­nar l’equip fins al dar­rer minut.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)