Gimnàstica

Joel Plata, a la final del concurs complet del mundial amb la novena millor puntuació

El japonès Daiki Hashimoto, campió olímpic als Jocs de Tòquio, ha liderat la fase de qualificació (88,040)

El gimnasta del CG Sant Boi Joel Plata serà divendres entre els 24 finalistes del concurs complet del mundial de Kitakyshu (Japó). Aquest migdia s’han tancat les vuit subdivisions de la fase de qualificació i el gimnasta de Viladecans ha ocupat finalment la novena posició, després dels 81,898 punts que va sumar dimarts. Plata ja va ser finalista en el mundial de Mont-real 2017, quan amb només 19 anys va acabar en la 24a posició (77,432). També s’ha guanyat el bitllet per a la final el gimnasta d’Alcoi Néstor Abad, divuitè amb 80,498 punts.

La millor nota en el sis aparells ha estat per al japonès Daiki Hashimoto (88,040), que ha fet valer la seva condició de campió olímpic. El gimnasta nipó, a més, s’ha classificat per a quatre finals per aparells: terra, cavall amb arcs, paral·leles i barra. Per darrera d’Hasimoto s’han classificat el xinès Zhan Boheng (87,897), el turc Asil Adem (84,430), el també xinès Shi Cong (83,898), l’ucraïnès Illia Kovtun (83,565) i l’hongarès Kristofer Meszaros (82,632).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció