Gimnàstica

Joel Plata, a la final del concurs complet del mundial amb la novena millor puntuació

El japonès Daiki Hashimoto, campió olímpic als Jocs de Tòquio, ha liderat la fase de qualificació (88,040)

El gim­nasta del CG Sant Boi Joel Plata serà diven­dres entre els 24 fina­lis­tes del con­curs com­plet del mun­dial de Kitakyshu (Japó). Aquest mig­dia s’han tan­cat les vuit sub­di­vi­si­ons de la fase de qua­li­fi­cació i el gim­nasta de Vila­de­cans ha ocu­pat final­ment la novena posició, després dels 81,898 punts que va sumar dimarts. Plata ja va ser fina­lista en el mun­dial de Mont-real 2017, quan amb només 19 anys va aca­bar en la 24a posició (77,432). També s’ha gua­nyat el bit­llet per a la final el gim­nasta d’Alcoi Néstor Abad, divuitè amb 80,498 punts.

La millor nota en el sis apa­rells ha estat per al japonès Daiki Has­hi­moto (88,040), que ha fet valer la seva con­dició de campió olímpic. El gim­nasta nipó, a més, s’ha clas­si­fi­cat per a qua­tre finals per apa­rells: terra, cavall amb arcs, paral·leles i barra. Per dar­rera d’Hasi­moto s’han clas­si­fi­cat el xinès Zhan Boheng (87,897), el turc Asil Adem (84,430), el també xinès Shi Cong (83,898), l’ucraïnès Illia Kov­tun (83,565) i l’hon­garès Kris­to­fer Mes­za­ros (82,632).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.