Gimnàstica

Joel Plata acaba en un brillant setè lloc en el concurs complet del mundial

El xinès Zhang Boheng sorprèn el campió olímpic, el japonès Daiki Hashimoto, i guanya el títol 17 mil·lèsimes

Joel Plata (CG Sant Boi) ha fina­lit­zat en una bri­llant setena posició en el mun­dial que s’està dis­pu­tant a Kitakyushu (Japó). El gim­nasta de Vila­de­cans ha fet una pun­tu­ació de 83,365 amb mag­ni­fi­ques notes de 14.666 en les paral·leles, 14,133 en el terra amb la que ha tan­cat la com­pe­tició, i 14,000 en el salt. Les altres notes han sigut de 13,766 en el cavall amb arcs, 13,200 en les ane­lles i 13,600 en la barra. El gim­nasta d’Alcoi Néstor Abad ha aca­bat en la desena posició amb 82,631. Joel Plata ocu­pava la 15a posició en la segona rotació i a par­tir d’aquí ha anat millo­rant llocs i abans del dar­rer exer­cici era el novè. En la qua­li­fi­cació el gim­nasta del CG Sant Boi havia aca­bat novè amb 81,898 i ha millo­rat gai­rebé dos punts i dues pla­ces.

El títol mun­dial del con­curs com­plet ha sigut de manera sor­pre­nen i molt ajus­tada pel xinès Zhang Boheng amb 87,981, que debu­tava en un gran cam­pi­o­nat. Ha superat per només 17 mil·lèsimes el japonès Daiki Has­hi­moto, el campió olímpic i que com­pe­tia a casa, que ha aca­bat segon amb 87,964. La ter­cera posició ha sigut per l’ucraïnès Illia Kov­tun amb 84,899 punts. El bra­si­ler Caio Souza ha estat llui­tant per les meda­lles i era ter­cera abans de l’última apa­rell, però ha cai­gut en el cavall amb arcs, i ha fina­lit­zat tretzè.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)