Atletisme

Paul McGrath i Mar Juárez, campions de Catalunya de marxa atlètica

El jove gavanenc de 19 anys s’estrena en la distància dels 20 km per la porta gran, amb una nova plusmarca de la competició (1h23:50) a el Vendrell

El gava­nenc Paul McGrath (Cor­nellà Atlètic), l’última perla de la marxa atlètica del Baix Llo­bre­gat, s’ha estre­nat en la distància dels 20 km per la porta gran, asso­lint al Ven­drell el títol de campió de Cata­lu­nya abso­lut i esta­blint un nou rècord de la com­pe­tició amb un bon regis­tre d’1h23:50. McGrath, de 19 anys i vigent campió euro­peu i meda­llista de bronze en el mun­dial sub-20 en els 10 km marxa, va avan­tat­jar en més de 5 minuts (1h28:58) a Mario Viñas, domi­na­dor de les tres últi­mes edi­ci­ons del cam­pi­o­nat. El mar­xa­dor gava­nenc, que s’entrena a les ordres d’Ale­jan­dro Ara­go­ne­ses, també va asso­lir el títol en cate­go­ria sub-23. En el cam­pi­o­nat femení, absent l’olímpica Raquel González, Mar Juárez (Avi­nent Man­resa) va com­plir els pronòstics i va sege­llar el seu segon títol català –l’ante­rior havia estat el 2017 a Mataró– amb un regis­tre de 1h37:05. Van com­ple­tar el podi, Cris­tina Mon­te­si­nos (Lleida UA), amb 1h38:04, i la pri­mera sub-23 Gemma Mora (l’Hos­pi­ta­let Atle­tisme), amb 1h40:29.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)