Esquí

Núria Pau cau en la segona màniga en l’estrena olímpica

La ribetana acaba en la 40a posició del gegant en una primera màniga que no pot acabar la favorita Mikaela Shifrin

L’esquia­dora Núria Pau ha estat la pri­mera repre­sen­tant cata­lana que ha par­ti­ci­pat a Pequín 2022. La ribe­tana, que s’estre­nava en uns Jocs Olímpics, ha que­dat 40a en la pri­mera màniga i ha cai­gut en la segona. L’esquia­dora cata­lana ha patit les difícils con­di­ci­ons de la pista pel des­gast de totes les cor­re­do­res que ja hi havien pas­sat –cor­ria amb el dor­sal 48. A més, la difi­cul­tat d’avui era adap­tar-se a les con­di­ci­ons de la neu, que ha posat en pro­ble­mes a les més grans. De fet, una de les grans favo­ri­tes i estre­lla dels Jocs Olímpics, l’ame­ri­cana Mika­ela Shif­frin, ha anat per terra en la quarta porta.

La sueca Sara Hec­tor ha estat la més ràpida de la pri­mera màniga i ha obtin­gut un bon coixí res­pecte l’austríaca Kat­ha­rina Truppe (+0,30 segons) i la ita­li­ana Fede­rica Brig­none (+0,42). Les tres són les grans favo­ri­tes pes acon­se­guir meda­lla, i és que la quarta ha estat l’eslo­vaca Meta Hro­vat a gai­rebé un segon de Sara Hec­tor (+0,92).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)