Ciclisme

La quarta VolCAT Costa Brava, dissabte i diumenge a Calonge i Sant Antoni

Mig miler de par­ti­ci­pants de 12 països es citen aquest cap de set­mana a Calonge i Sant Antoni, per a la quarta edició de la Vol­CAT Costa Brava a Calonge i Sant Antoni. És una prova per a tots els nivells i que es fa amb nave­gació en GPS per­les Gavar­res.

La par­ti­ci­pació és indi­vi­dual o per pare­lles i les dues eta­pes comen­cen i aca­ben al muni­cipi calongí. La pri­mera és per l’oest del massís, amb cons­tants puja­des i bai­xa­des de tran­sició i alguns trams tècnics per com­ple­tar 65 quilòmetres amb un des­ni­vell posi­tiu de 1.700 metres. La segona és per la ves­sant est de les Gavar­res, amb ram­pes més cur­tes i exi­gents i pas per llocs impres­cin­di­bles com Fitor o la Car­bo­nera de Fora­llac i pas pel Puig Car­gol. Són 60 km i 1.650 m D+.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.