Natació

Tres títols del CN Sant Andreu en la primera jornada del campionat d’Espanya

Lidón Muñoz en els 100 m lliure (55.72), Jessica Vall en els 50 m braça (31.17) i Àfrica Zamorano (1:01.68) en els 100 m esquena han imposat els galons a Torremolinos

Les neda­do­res del CN Sant Andreu han sig­nat el tri­plet en els 100 m lliu­res en la jor­nada inau­gu­ral del cam­pi­o­nat d’Espa­nya Open de Tor­re­mo­li­nos. La cas­te­llo­nenca Lidón Muñoz, amb 55.72, ha impo­sat la seva jerar­quia en la velo­ci­tat esta­tal, s’ha gua­nyat el bit­llet per a l’euro­peu de Roma i ha pre­ce­dit a les seves com­pa­nyes de club, Ain­hoa Cam­pa­ba­dal (55.89) i Marta González (56.11). Tot i que com­pa­gina la natació amb la feina, Jes­sica Vall (CN Sant Andreu) con­ti­nua mar­cant la línia en la braça i ha gua­nyat l’or en els 50 m (31.17) per davant de Marina García (CN Saba­dell), segona amb 31.74, i ha acon­se­guit la marca mínima per al mun­dial de Buda­pest. La bona jor­nada per al CN Sant Andreu l’ha cul­mi­nat Àfrica Zamo­rano amb la victòria en els 100 m esquena (1:01.68), amb billet per a l’euro­peu inclòs, per davant de Mireia Pra­dell (CN Bar­ce­lona, 1:02.14).

També han acon­se­guit la mínima euro­pea el velo­cista mallorquí del CN Saba­dell Ser­gio de Celis, gua­nya­dor dels 100 m amb 49.18, i el murcià Diego Mira (CN Saba­dell), que s’ha impo­sat en els 100 m esquena amb 55.63. També ha pujat al graó més alt del podi David Benítez (CN Ter­rassa) en els 50 m braça (27.99).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)