Futbol sala

Jesús Velasco, renovat fins al 2024

El Barça ha confirmat la renovació de l’entrenador de l’equip de futbol sala, Jesús Velasco, fins al final de la temporada 2023-24. En l’acte, a més, el tècnic s’ha fet soci del club. Velasco va arribar a l’estiu al club i en pocs mesos ha demostrat la seva vàlua ja que ha fet l’equip campió de la Supercopa i la copa d’Espanya i l’ha conduit fins a la final a quatre de la Champions. El Barça, a més, és líder amb suficiència de la fase regular.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció