Atletisme

Jaël Bestué i Dídac Salas lideren la selecció catalana en el campionat de federacions a Granollers

El combinat quadribarrat defensarà dissabte un títol que ha guanyat en deu de les onze últimes edicions

Dídac Salas i Jaël Bestué, cam­pi­ons esta­tals a Nerja en perxa i 100 m res­pec­ti­va­ment, lide­ren la selecció cata­lana amb vista al cam­pi­o­nat d’Espa­nya de fede­ra­ci­ons que es dis­pu­tarà dis­sabte a Gra­no­llers. En un estiu atapeït de com­pe­ti­ci­ons, el sal­ta­dor de perxa i la velo­cista del Barça, que dis­sabte apos­tarà pel 200 m, inten­ta­ran con­tri­buir a l’hege­mo­nia del com­bi­nat qua­dri­bar­rat, que s’ha impo­sat en deu de les últi­mes onze edi­ci­ons del cam­pi­o­nat.

La selecció té algu­nes bai­xes nota­bles. Algu­nes perquè aquesta mateixa set­mana són a Orà (Algèria), als Jocs Medi­ter­ra­nis, i d’altres perquè tenen cam­pi­o­nats inter­na­ci­o­nals a la vista. En tot cas, l’equip és prou com­pe­ti­tiu i hi des­taca també la presència de la jove plus­mar­quista cata­lana de 400 m, la llei­da­tana Berta Segura, i la vete­rana llançadora de mar­tell Berta Cas­tells.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)