Atletisme

Berta Segura continua brillant i disputarà la final dels 400 m del mundial sub-20

Ha guanyat la tercera semifinal amb 52.51, a una centèsima del rècord català absolut fet a les eliminatòries

Berta Segura (Aldahra Lleida) s’ha clas­si­fi­cat per la final dels 400 m del mun­dial sub 20 que es dis­puta a Cali (Colòmbia). La llei­da­tana ha tor­nat a demos­trar que està en un gran moment forma i ha gua­nyat la ter­cera semi­fi­nal amb una marca de 52.51, a només una centèsima del rècord de Cata­lu­nya abso­lut i el d’Espa­nya sub 20 (52.50) que va fer el dia abans en les eli­mi­natòries. Berta Segura ha entrat en la final amb el sisè millor regis­tre. La millor ha sigut la britànica Yemi Mary John amb 51.72. La jor­nada ha estat mar­cada per una forta tem­pesta que ha atu­rat la com­pe­tició un parell d’hores. La llei­da­tana dis­pu­tarà la final dels 400 m aquesta pro­pera mati­nada, 0.40 hora cata­lana.

En els 3.000 m obs­ta­cles Roger Súria (CA Igua­lada) ha sigut onzè de la seva eli­mi­natòria amb 9:14.60 i ha aca­bat en la 27a plaça del total.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)