Waterpolo

El Mediterrani i el Terrassa inicien amb derrota la fase de qualificació de l’Euro Cup

Els barcelonins perden per 9-6 contra el Trieste italià i els egarencs per 11-7 enfront el Honved hongarès

El CE Medi­ter­rani i el CN Ter­rassa han ini­ciat amb der­rota la pri­mera fase de qua­li­fi­cació de l’Euro Cup. El con­junt bar­ce­loní, que juga a la seva pis­cina dins del D ha estat superat pel Tri­este Palla­nu­oto italià per 9-6 (2-2, 3-2, 2-0 i 2-2), men­tre que el con­junt ega­renc està en el grup C que es dis­puta a Kranj (Eslovènia), ha per­dut per 11-7 (3-1, 2-1, 3-2 i 3-3) con­tra el Hon­ved Buda­pest hon­garès.

El Medi­ter­rani ha plan­tat cara al seu rival en la pri­mera mei­tat i fins i tot s’ha posat per davant d’un gol en dues oca­si­ons, però al arri­bat al des­cans amb un 5-4 en con­tra. En el ter­cer període no ha mar­cat cap gol i els ita­li­ans s’han esca­pat en el mar­ca­dor, i en els dar­rers vuit minuts han ampliat la diferència.

El Ter­rassa ha anat sem­pre per dar­rera en el mar­ca­dor i al des­cans per­dia per 5-2. El con­junt hon­garès ha arri­bat a tenir sis gols d’avan­tatge en el dar­rer quart (10-4), i en els dar­rers minuts els ega­rencs s’han apro­pat en el mar­ca­dor amb tres gols con­se­cu­tius. Pel Ter­rassa Ricard Alarcón i Vic­tor Flo­res han mar­car dos gols cada un. Demà el con­junt ega­renc tindrà doble par­tit. A les 11 h s’enfron­tarà a l’amfi­trió, el Tri­glav Kranj eslovè, i a les 17 h al Valis serbi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.