Atletisme

Meritxell Soler, amb nou rècord, i Adam Maijó guanyen la Cursa dels Bombers

La manresa ha fet 33:20 i el tarragoní 29:24

Merit­xell Soler i Adam Maijó han gua­nyat la Cursa dels Bom­bers de Bar­ce­lona que ha tin­gut 12.243 cor­re­dors en la sor­tida dels 10 km de cir­cuit urbà. La cor­re­dora de l’Avi­nent Man­resa ha acon­se­guit la victòria amb un nou rècord de la prova de 33:20, men­tre que Adam Maijó s’ha impo­sat amb 29:24.

La man­re­sana Merit­xell Soler ja va gua­nyar la dar­rera edició i en aquesta ha domi­nat des de la sor­tida per davant de la mar­ro­quina Douae Oboukir (CA Sant Just) que ha aca­bat segona amb 34:02. Merit­xell Soler ha superat l’ante­rior millor regis­tre de la prova per tretze segons.

En la cursa mas­cu­lina la lluita s’ha cen­trat entre Abd­nes­saer Ouk­hel­fen (Uni­caja Jaén) i el tar­ra­goní Adam Maijó, que final­ment ha acon­se­guit la victòria. Abd­nes­saer Ouk­hel­fen ha aca­bat segon amb 29:42. Pel que fa a la com­pe­tició de bom­bers, la victòria ha estat per Eric Moya en la cate­go­ria mas­cu­lina i Gemma Font en la feme­nina.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)