Handbol

HANDBOL

La copa de la Reina, a Màlaga.

El palau Martín Carpena de Màlaga serà l’escenari del 21 al 23 d’abril de la fase final de la copa de la Reina amb la participació del KH-7 BM Granollers, a més del Super Amara Bera Bera, vigent campió de lliga, el Costa del Sol Màlaga, campió de copa, La Rioja, el Rocasa Gran Canària, l’Atlético Guardés, el Gijón i l’Elx.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció