Futbol sala

El Barça tomba el Jaén i jugarà la final a quatre de la copa (7-2)

El Barça s’ha espol­sat la pressió després de les dues dar­re­res der­ro­tes, en la copa i la lliga, amb un tri­omf con­vin­cent con­tra el Jaén (7-2), el recent campió de la copa d’Espa­nya. La victòria el clas­si­fica per jugar la final a qua­tre de la copa del Rei que es dis­pu­tarà els dies 1 i 2 d’abril a Ante­quera.

El Barça ha fet uns pri­mers minuts impe­ca­bles i ha dei­xat el Jaén esta­bor­nit amb gols de Mat­heus i Anto­nio amb trets llu­nyans només sepa­rats per 36 segons –bus­cant el punt feble del por­ter visi­tant Espin­dola, sovint menys efi­ci­ent en els tirs de lluny–i amb un ter­cer en una gran jugada de Ser­gio Lozano, que ha entrat fins a la cuina. Dídac Plana ha fet bones atu­ra­des i Catela ha per­do­nat envi­ant una pilota molt clara al pal.

El Jaén ha reduït distàncies tot just arren­car el segon temps amb un gol de César, però Ser­gio González, amb una magnífica vase­lina, i Anto­nio, a porta buida quan els anda­lu­sos feien atac de cinc, han esta­blert el 5-1. Chino, amb un xut impe­ca­ble a la sor­tida d’una falta, ha fet el 5-2. Pito, i de nou Ser­gio González, en la dar­rera acció del par­tit, han coro­nat la victòria.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.